ÄI: lukuläksynä (itse valiten) jokin eläinsaduista s. 18-22 (viimeinen lukukerta ääneen)
työkirja s.19 (ei vihkoon, vaan kirjaan tehden)
Aamupiirissä kertasimme numeroita englanniksi.Uskonnossa aiheena oli Isä meidän-rukous. Äidinkielen tunnilla luettiin ja esitettiin kuunnelmia eläinsaduista ja musiikissa oli laulettu useita lauluja.
Huomenna suunnistusta lähimetsässä ja välituntialueella! Hyvät kengät jalkaan!
maanantai 12. syyskuuta 2016
torstai 8. syyskuuta 2016
to 8.9.
MA: s.51 loppuun
Jatkoimme käsitöissä syystaulujen tekoa. Englantia opiskelimme kokonaisen tunnin aiheena numerot 1-10. Matematiikassa harjoittelimme yhteenlaskun kymmenylitystä 30-ruudukon avulla.
Huomenna Kirsti Jääskeläinen sijaisenani klo 9-13 (englannin koulutus).
Jatkoimme käsitöissä syystaulujen tekoa. Englantia opiskelimme kokonaisen tunnin aiheena numerot 1-10. Matematiikassa harjoittelimme yhteenlaskun kymmenylitystä 30-ruudukon avulla.
Huomenna Kirsti Jääskeläinen sijaisenani klo 9-13 (englannin koulutus).
keskiviikko 7. syyskuuta 2016
ke 7.9.
MA: s.47
Reissu kouluviestikarnevaaleihin meni mukavasti. Kärkisijoille ei Team Moisiot sukkulaviesteissä päässeet, mutta rataviesteistä isommat oppilaat saivat kolme mitalisijaa! Kannustusjoukkomme osallistui extempore huutosakkikisaan, joten sen tuloksia vielä odotamme. :)
Koululle tultuamme laskimme matematiikkaa ja piirsimme päivästä. Kansioissa korjatut matematiikan kokeet allekirjoitusta vailla.
Reissu kouluviestikarnevaaleihin meni mukavasti. Kärkisijoille ei Team Moisiot sukkulaviesteissä päässeet, mutta rataviesteistä isommat oppilaat saivat kolme mitalisijaa! Kannustusjoukkomme osallistui extempore huutosakkikisaan, joten sen tuloksia vielä odotamme. :)
Koululle tultuamme laskimme matematiikkaa ja piirsimme päivästä. Kansioissa korjatut matematiikan kokeet allekirjoitusta vailla.
tiistai 6. syyskuuta 2016
ti 6.9.
ÄI: työkirja s.18
(sekä s.14-15 loppuun, jos jäi tunnilla kesken)
Jakotunneilla teimme kannustusviuhkat viestikarnevaaleihin sekä aloitimme syystauluja. Susannan kanssa lapset tekivät äi-työkirjaa oppilaskunnan kokouksen aikaan. Ulkona harjoiteltiin viestejä ja leikittiin lipunryöstöä, matematiikassa ahkeroitiin taas kokeen kimpussa. Wilmassa lisäinfoa huomisesta päivästä.
(sekä s.14-15 loppuun, jos jäi tunnilla kesken)
Jakotunneilla teimme kannustusviuhkat viestikarnevaaleihin sekä aloitimme syystauluja. Susannan kanssa lapset tekivät äi-työkirjaa oppilaskunnan kokouksen aikaan. Ulkona harjoiteltiin viestejä ja leikittiin lipunryöstöä, matematiikassa ahkeroitiin taas kokeen kimpussa. Wilmassa lisäinfoa huomisesta päivästä.
maanantai 5. syyskuuta 2016
ma 5.9.
MA: kokeeseen valmistautuminen
Ei muuta läksyä.
Aamupiirin jälkeen jokainen sai lukea kirjoitelmansa Ansan melontaretkestä. Uskonnossa aiheena oli Isä meidän-rukous. Matikan tunnilla tarkistettiin harjoituskoe ja kerrattiin ekalla luokalla opittu päättelytehtävä. Mukava päivä!
Huomenna ulkoliikuntaa (treenataan viestikarnevaaleihin). Lisäksi tehdään pikkuviuhkat kannustusjoukoille!
Ei muuta läksyä.
Aamupiirin jälkeen jokainen sai lukea kirjoitelmansa Ansan melontaretkestä. Uskonnossa aiheena oli Isä meidän-rukous. Matikan tunnilla tarkistettiin harjoituskoe ja kerrattiin ekalla luokalla opittu päättelytehtävä. Mukava päivä!
Huomenna ulkoliikuntaa (treenataan viestikarnevaaleihin). Lisäksi tehdään pikkuviuhkat kannustusjoukoille!
perjantai 2. syyskuuta 2016
pe 2.9.
MA: moniste maanantaiksi
(ÄI: Ansa meloo-tarina loppuun, jos jäi kesken)
Jakotunneilla jatkoimme koodauskirjan tarinaa ja teimme muuttujiin liittyviä tehtäviä. Aamulla oppilaat kirjoittivat loppuun Ansa meloo -tarinoita. Teimme mininäytelmiä englanniksi ja laskimme Kassen taitorataa.
Hyvää viikonloppua!
Ensi viikolla ohjelmassa Viestikarnevaalit keskiviikkona!
(ÄI: Ansa meloo-tarina loppuun, jos jäi kesken)
Jakotunneilla jatkoimme koodauskirjan tarinaa ja teimme muuttujiin liittyviä tehtäviä. Aamulla oppilaat kirjoittivat loppuun Ansa meloo -tarinoita. Teimme mininäytelmiä englanniksi ja laskimme Kassen taitorataa.
Hyvää viikonloppua!
Ensi viikolla ohjelmassa Viestikarnevaalit keskiviikkona!
torstai 1. syyskuuta 2016
to 1.9.
ÄI: lukuläksy s.14-15
MA: Mitä osaan? s. 42-43
+ moniste (harjoituskoe) tehtynä + mukana maanantaihin mennessä
Jakotunneilla viimeisteltiin kuvistyöt ja luettiin pulpettikirjoja. Teimme aamulla Read my lips-harjoituksen eli ope sanoi jonkun enkun tervehdyksen äänettömästi ja oppilaat lukivat sen huulilta. Äikässä jatkoimme lukukirjan tarinaa ja matematiikassa tehtiin Mitä osaan?-aukeamaa (+ eriyttäviä tehtäviä s. 25 ja 21).
MA: Mitä osaan? s. 42-43
+ moniste (harjoituskoe) tehtynä + mukana maanantaihin mennessä
Jakotunneilla viimeisteltiin kuvistyöt ja luettiin pulpettikirjoja. Teimme aamulla Read my lips-harjoituksen eli ope sanoi jonkun enkun tervehdyksen äänettömästi ja oppilaat lukivat sen huulilta. Äikässä jatkoimme lukukirjan tarinaa ja matematiikassa tehtiin Mitä osaan?-aukeamaa (+ eriyttäviä tehtäviä s. 25 ja 21).
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)