MA: s.99
UE: moniste "Minun kasteeni"
Syyslomakuulumisia vaihdettiin aamulla paripiirissä. Otimme käyttöön vertaisarvioinnin; tällä viikolla teemana työrauhan antaminen. Uskontotunnin aiheena oli kaste ja matematiikassa vähennyslasku allekkain.
Huomenna siirrymme sisäliikuntaan. Eli pussukat mukaan! Pussukkaan kannattaa laittaa myös varasukat ja varahanskat näiden räntäkelien varalle.
maanantai 31. lokakuuta 2016
perjantai 21. lokakuuta 2016
pe 21.10.
Ei läksyä.
Luimme Rubyn kirjan loppuun ja siivosimme pulpetit. Tarkistimme läksyt ja luimme Uunon satuja. Lisäksi teimme enkun kuunteluharjoituksia ennen lelutuntia.
Hyvää syyslomaa kaikille!
Luimme Rubyn kirjan loppuun ja siivosimme pulpetit. Tarkistimme läksyt ja luimme Uunon satuja. Lisäksi teimme enkun kuunteluharjoituksia ennen lelutuntia.
Hyvää syyslomaa kaikille!
torstai 20. lokakuuta 2016
to 20.10.
ÄI: lukuläksynä s.39-41
(riittää, kun naurissadun lukee kerran, kun siinä itsessään on toistoa).
Tänään liikuttiin hyväntekeväisyyden merkeissä ja saatiin punaiset posket syyssäässä! Laskimme, että luokkamme oppilaat kiersivät yhteensä 122 kierrosta. Mahtavaa!
Lisäksi tarkistettiin kotiläksyt ja luettiin asiatekstiä pöllöstä.
Huomenna syysloman kunniaksi lelutunti! Yksi lelu mukaan.
(riittää, kun naurissadun lukee kerran, kun siinä itsessään on toistoa).
Tänään liikuttiin hyväntekeväisyyden merkeissä ja saatiin punaiset posket syyssäässä! Laskimme, että luokkamme oppilaat kiersivät yhteensä 122 kierrosta. Mahtavaa!
Lisäksi tarkistettiin kotiläksyt ja luettiin asiatekstiä pöllöstä.
Huomenna syysloman kunniaksi lelutunti! Yksi lelu mukaan.
keskiviikko 19. lokakuuta 2016
ke 19.10.
ÄI: työkirja s.30-31 teht. 1 ja 5
YL: lukuläksy s.28-29 ja työkirja s.20
Friends-tunnilla aiheena oli kehon merkit ja rentoutuminen. Äidinkielen tunnilla luettiin lukuläksyt ja tehtiin työkirjan tehtäviä. Englannin tunnilla harjoiteltiin "Do you like red?"-kysymyksiä ja niihin vastaamista. Yllin tunnin aiheena olivat kotieläimet.
Huomenna hyvät ulkoiluvaatteet ja nimetty vesipullo mukaan Unicef-kävelyyn!
YL: lukuläksy s.28-29 ja työkirja s.20
Friends-tunnilla aiheena oli kehon merkit ja rentoutuminen. Äidinkielen tunnilla luettiin lukuläksyt ja tehtiin työkirjan tehtäviä. Englannin tunnilla harjoiteltiin "Do you like red?"-kysymyksiä ja niihin vastaamista. Yllin tunnin aiheena olivat kotieläimet.
Huomenna hyvät ulkoiluvaatteet ja nimetty vesipullo mukaan Unicef-kävelyyn!
tiistai 18. lokakuuta 2016
ti 18.10.
ÄI: lukuläksynä s.36-37
MA: s.95
Jakotunneilla sahasimme keppinukeille kepit ja jatkoimme päiden tekoa. Aamulla Ilona ja Matias kävivät luokassamme lukemassa sadun Satupäivän kunniaksi. Suvi ja Matilda taas vierailivat satulähetteinä eskariryhmässä. Jatkoimme lukukirjan tarinaa. Liikuntatunnilla keräsimme metsästä askartelutarpeita talven varalle ja pelasimme lasten suosikkileikkiä, lipunryöstöä. Matikassa jatkoimme allekkainlaskutehtävillä.
Huomenna ei liikuntaa, torstaina sitten Unicef-kävelyä luvassa.
MA: s.95
Jakotunneilla sahasimme keppinukeille kepit ja jatkoimme päiden tekoa. Aamulla Ilona ja Matias kävivät luokassamme lukemassa sadun Satupäivän kunniaksi. Suvi ja Matilda taas vierailivat satulähetteinä eskariryhmässä. Jatkoimme lukukirjan tarinaa. Liikuntatunnilla keräsimme metsästä askartelutarpeita talven varalle ja pelasimme lasten suosikkileikkiä, lipunryöstöä. Matikassa jatkoimme allekkainlaskutehtävillä.
Huomenna ei liikuntaa, torstaina sitten Unicef-kävelyä luvassa.
maanantai 17. lokakuuta 2016
ma 17.10.
UE: lukuläksynä s.33
MA: s.94
Aamupiirin lopuksi viimeistelimme kuviksen peltotyöt. Tänään uskonnossa käsiteltiin rippikoulua ja matematiikassa ei juuri ennätetty eteenpäin vihkotarkistusten takia.
MA: s.94
Aamupiirin lopuksi viimeistelimme kuviksen peltotyöt. Tänään uskonnossa käsiteltiin rippikoulua ja matematiikassa ei juuri ennätetty eteenpäin vihkotarkistusten takia.
perjantai 14. lokakuuta 2016
pe 14.10.
Ei läksyä.
Jakotunneilla jatkoimme Rubyn tarinaa sekä kävimme koulun kirjastossa tutustumassa Nopolan kirjailijasisaruksiin. Siellä harjoittelimme myös QR-koodien käyttöä. Äidinkielen tunnilla luettiin ja testasin tavutuksen osaamista pistokkaalla. Päivänavauksessa kuulimme sadun Maipin kertomana ja sen jälkeen jäimme katsomaan ilmaisutaidon ryhmän näytelmiä saliin. Kuvataiteen tunnilla jatkettiin peltotöitä liiduilla.
Hyvää viikonloppua! Muistakaa kysyä sponsoreita Unicef-kävelyyn.
Jakotunneilla jatkoimme Rubyn tarinaa sekä kävimme koulun kirjastossa tutustumassa Nopolan kirjailijasisaruksiin. Siellä harjoittelimme myös QR-koodien käyttöä. Äidinkielen tunnilla luettiin ja testasin tavutuksen osaamista pistokkaalla. Päivänavauksessa kuulimme sadun Maipin kertomana ja sen jälkeen jäimme katsomaan ilmaisutaidon ryhmän näytelmiä saliin. Kuvataiteen tunnilla jatkettiin peltotöitä liiduilla.
Hyvää viikonloppua! Muistakaa kysyä sponsoreita Unicef-kävelyyn.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)